2018. jan 20.

Olyan édességet gyártottam, hogy a Robi el fog alélni!

írta: Bodó Kata
Olyan édességet gyártottam, hogy a Robi el fog alélni!

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

Az a helyzet, hogy ha megunjuk a vajas-mézes kalácsot reggelire, átváltoztathatjuk whisky-s sütivé estére! Olyat kreatívoskodtam most este, hogy én, aki nem vagyok nagy süti evő képes voltam hirtelen egy tállal megenni ebből a csodából! Fogtam a fonott kalácsot, felvágtam darabokra, megmerítettem egy pillanatra whisky-s tejben, majd rétegeket képeztem ebből, vanília pudingból, csokimázból, aranymazsolából, dióból (ezt három-négy rétegben ismételtem)....az eredmény....húúúú...az naaagyon finom lett! Próbáljátok ki!

Szólj hozzá

édes süti dió édesség csoki puding finom whiskey ballantines elképesztő instagram újrahasznosít mutimiteszel