2017. dec 12.

Decemberben a hangulatunk: kuckózás otthon

írta: Bodó Kata
Decemberben a hangulatunk: kuckózás otthon

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

Már vártam a decembert, hogy lehessen itthon mindenféle lakásdekorációt készíteni a "meditációs-diópucolás" mellett. Hogyan oldjuk ezt meg minimál-büdzsével és hogy a párunk se kapjon sokkot a "giccsek" láttán?

Egy: én nem szoktam minden évben más színűvé varázsolni a karácsonyfát, nekem az alapvető színeim ilyenkor a piros, a zöld, az arany és a fehér. Ehhez az előző években nagyon tudatosan januárban, a leárazásokkor be is vásároltam díszeket, égősorokat (mert akár hiszitek, akár nem, minden évben lesz Karácsony...ez a pozitív hozzáállás). Ezt a meglévő szatyornyi cuccot szoktam variálni, kombinálni...amit érdekessé tesz az is, hogy időnként változik lakhelyünk...úgyhogy mindenhol minden más funkciót kap. :D

Kettő: időnként körülnézek anyukámék raktárában is, hátha ott is felfedezek valami érdekes tárgyat, ugyanis náluk is évről-évre növekszik a kapott dísztárgyak mennyisége (lásd: manó-gyertyatartó).

Három: elmentem a helyi kínai üzletházba és találtam 200,- Ft-ért egy fenyőág hatású girlandot a polcra, 300-300,- Ft-ért piros-zöld-tobozos ágat a kandalló fölé, a Tescoban pedig 200-250,- Ft-ért tömb gyertyákat. 

És hogy hogyan ne kapjon sokkot Robi? Nem mindent teszek ki egyszerre, szépen fokozatosan adagolom és próbálom türtőztetni magam! Plusz: nekiállok blogot írni és akkor nem jut idő rá! :D

Szólj hozzá

család hungary magyarorszag december giccs olcsó home family otthon winter homedecor dísztárgy instagram együtt a család kuckózás házon belül homesweethome otthonédesotthon karácsonyi lakásdekoráció karácsony előtti készülődés diópucolás sokkot kap