2018. jan 03.

Összeállítottam Nektek 2017 általatok legkedveltebb "Top 9" Insta-fotóját. Köszönöm, hogy követtek!

írta: Bodó Kata
Összeállítottam Nektek 2017 általatok legkedveltebb "Top 9" Insta-fotóját. Köszönöm, hogy követtek!

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

1. kép - számomra nagyon fontos, hogy minden nap reggelizzek. Ki sem indulok a lakásból addig sehova, amíg azt a kaját meg nem ettem, amit aznap reggelire kitaláltam. Ez a kaja bármi lehet, ami kicsit sós, kicsit édes, kicsit savanykás és kicsit kesernyés. Mindig belülre figyelek ilyenkor, mert a szervezetem tudja, hogy mire van szüksége, mit kíván. Párom, vagy barátaink, családtagjaink ha látják, hogy miket eszek össze-vissza ilyenkor, időnként elszörnyülködnek, de amikor megkóstolják, mindig rájönnek, hogy nem is rossz a szokatlan dolgokat párosítani. Íme egy példa: pisztáciás felvágott, fűszervajas kenyéren, füstölt házi hurkával, kefirrel, kaliforniai paprikával, trappista sajttal és citromkrémmel utána egy gyümölcsteával. Mindenből egy pici! :D Na mit szóltok? 

2. kép - a "sminkmodell", melyről már írtam Nektek

3. kép - borozgatások a Takler Kúriában - nagyon szeretem ezt a szekszárdi borászatot, mert egy gyönyörű mediterrán helyre emlékeztet. Baráti találkozókra, esküvőre, tárgyalási helyszínre...mindenre alkalmas! :)

4. kép - a szülinapomon átélt élmények hálájául készítettem, melyről már írtam Nektek

5. kép - az ősszel lehetőségem volt picit belekóstolni abba a munkába, amivel szívesen foglalkoznék továbbra is - ez a világban élő magyarság megismerése, segítése, összetartása. Itt épp' előadást tartottam a Körösi Csoma Sándor programos fiataloknak.

6. kép - szivarozás "guywithcigar" társaságában, melyről már írtam Nektek

7. kép - januárban házibuliban jártunk párommal. Zenei ízlésem "mindenevő", mert jelen volt már az életemben rengeteg stílusirányzat (népzene, komolyzene, techno, punk, hippie, indusztriál-metál, dark rock, new wave, dance, alternatív, reggae, rap), így általában bárhol jól tudom érezni magam.

8. kép - ücsörgök a szekszárdi Kilátónál, miután felmásztam a hegyre, de erről is már írtam Nektek

9. kép - Kávézni, sütizni még esőben is jó!

Szólj hozzá

zene reggeli kaja előadás takler esküvő magyarság kenyér tea zöldség kert sajt tárgyalás borászat mediterrán felvágott lekvár házibuli hurka előadó esküvői helyszín rózsakert zene nélkül mit érek én hálás vagyok instagram magyarok a világban selfie Kőrösi Csoma Sándor Program szivarozás reggeli kreativitás pózolás telefonnal Takler Kúria szekszárdi borászat finom borok jó társaságok tárgyalási helyszín összetartozás erősítése guywithcigar kiöltözős zenei mindenevő