2018. jan 14.

Miután @heszakos megcsinálta a hajam, mehettem ruhát választani, hogy megtekinthessem Budapesten a @berekaiartstudio festménykiállítását.

írta: Bodó Kata
Miután @heszakos megcsinálta a hajam, mehettem ruhát választani, hogy megtekinthessem Budapesten a @berekaiartstudio festménykiállítását.

26152377_517580128623832_3348824470713270272_n.jpg_600x600

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

Ákos munkájával megint elégedett voltam. :) Mivel már régóta szerettem volna megnézni egy Szekszárdról elszármazott barátnőm budapesti galériáját, ezért gondoltam megadom a módját és ruhát is választok a kulturális programhoz. Gondolnátok, hogy ezt a hangulatos kis ruhát a helyi hipermarketben találtam? :D A kép jobb alsó sarkában már a galéria padlózatából láthattok egy részletet. Következő posztomban már be is mutatom, hogy is néz ki a galéria.

Szólj hozzá

vásárlás kultúra galéria program ruha shopping art művészet mozaik festmények modern művészet instagram kulturális program kiállító tér szeretem a szép dolgokat