2017. nov 10.

Budapesti kirándulás II. - Orbán Viktor élőben

írta: Bodó Kata
Budapesti kirándulás II. - Orbán Viktor élőben

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

A Magyar Diaszpóra Tanács előző napi rendezvénye után fent aludtam Pesten, mert tudtam, hogy másnap ugyanitt, a Várkert Bazárban lehetőségem lesz elmenni a Magyar Állandó Értekezletre is. Mivel nyár óta otthonról ellátható munkám van, nem nagyon mozdultam ki Szekszárdról és szükségem volt már nagyon egy különleges programra, hogy új ingerek érjenek, ezért fontosnak éreztem, hogy erre elmenjek. A rendezvényen való tartózkodásom nem volt túl hosszú a biztonsági előírások miatt...csupán egy óra lehetett, de legalább hallhattam Miniszerelnök urat élőben beszélni és megismerkedtem külhoni, magyar sajtósokkal. Este még egy érdekes programlehetőségem lett volna - a Panoráma Világklub Találkozó - ahol folytathattam volna Sipos Ikával - az Ausztráliai Magyarok Szövetsége elnökével való barátkozásomat, de sajnos véget ért a móka délutánra és vissza kellett utaznom Szekszárdra. 

Szólj hozzá

élmény beszéd otthoni munka sajtós élőben instagram Orbán Viktor Budapest Miniszterelnök Várkert Bazár Magyar Állandó Értekezlet új inger konferencia turista