2017. júl 17.

Te mennyit sétálsz egy héten? Írd meg kommentben!✍

írta: Bodó Kata
Te mennyit sétálsz egy héten? Írd meg kommentben!✍

19984457_1062583630545641_5966294724783374336_n.jpg_640x640

bodo.kata.25 készítette ezt a képet.

Mindig is szerettem sétálni, kirándulni. Amikor még szüleimmel laktam, akkor a falu határát jártam be, amikor városokban laktam, akkor az épületeket szemlélve barangoltam. Szekszárdon a kedvenc séta-utam a kilátóhoz szokott vezetni. A Béla király tértől egy kis utca vezet felfelé (Munkácsy utcán jobbra) egy kis erdőn át a kilátóhoz. Út közben tök szép házakat lehet látni. Sétáimnál napszak nekem nem számított. Ez az én "sportom", mert amúgy nem vagyok egy nagy sportoló. Ezek a séták nagyon jók arra, hogy az ember kiürítse a fejét (na meg a gyomrát) és így tudnak a végén a jó gondolatok beáramolni! Sokszor néztem le erről a magas pontról a városra és álmodoztam róla, hogy valami ilyesfajta, jó kilátású helyen szeretnék lakni.

2017. december 14. Ennek a vágynak 2017. szeptemberében érik be a gyümölcse..

Szólj hozzá

sport kilátó séta kirándulás vágy álmodozás pozitív gondolatok instagram Szekszárd város szépségei kivetítem